2008. május 30., péntek

Saláta

Meleg van, együnk könnyűt. Vagyis egy kis salátát. Meg közeledik a strandszezon is :)))))))))))))

Vettem egy kínai kelt, amit csíkokra vágtam (1 kg), egy csomag füstlit megfőztem és felszeleteltem(4 db), némi sajtot apró kockákra vágtam(5 dkg), és leöntöttem ezersziget öntettel. Semmi extra, mégis nagyon finom.

Sütöttem mellé kukoricás majdnemkenyeret. Nem emlékszem a receptre pontosan, mert a tv-ben láttam, és nem írtam le, szóval csak próbálkoztam. De elég jól sikerült.

15 dkg kukoricalisztet és 15 dkg fehér lisztet összekevertem, egy zacskó sütőporral, sóval, egy tojással, és némi vízzel. Egy piros kaliforniai paprikát kockáztam bele, és sajtot reszeltem még a tésztába. 45 perc alatt, 190 fokon megsütöttem, tűpróbával ellenőriztem.

Szerintem némi bacont még lehetne belekockázni.

Egy kis sós vajjal megkenve isteni.

Nincsenek megjegyzések: