2008. március 30., vasárnap

Epres desszert

Kaptam egy kosárka epret a Mamámtól, vette a piacon. Aztán elhozta nekem, hogy csináljak belőle valamit.

De sajnos időhiány miatt – ugyanis elloptak tőlünk ma egy órát, ami így utólag eléggé hiányzik – nem voltam valami kreatív. Siettem dolgozni. De az epret nem lehet olyan sokáig tárolni, úgyhogy a következő lett belőle:


Hozzávalók:

1 tálca eper, kb. 30 dkg lehetett
1 zacskó tejszínhabpor
1,5 dl tej
1 zacskó vaníliáscukor


A tejszínhabport a tejjel és a vaníliáscukorral a csomómentesre kevertem, majd robotgéppel felvertem.

Az epret megmostam, leszedtem a kis zöld szárait, majd négybe vágtam. Aztán, mivel túl nagynak találtam őket, még azokat is félbe vágtam.

Fogtam 4 szép talpas poharat, az aljukra kevés tejszínhabot raktam, majd epret tettem rá. Aztán a tetejére szintén tejszínhabot tettem. Így réteges lett, mutatós.

Nincsenek megjegyzések: