2008. március 27., csütörtök

Paradicsomos farfalle

Ezt a receptet az egyik újságból néztem ki, nagyon megtetszett. Mint kiderült, finom is.

Hozzávalók:












fél liter paradicsomszósz
4 dl víz
fokhagyma

oregánó
feketebors
30 dkg farfalle
bazsalikom
sajt

A paradicsomszót beleöntöttem egy lábosba, amibe majd a tészta is bele fog férni. Majd felöntöttem vízzel.
A szószom, ami itthon volt, már tartalmazott fűszereket, például petrezselymet, sót, borsot, szóval nagyon jó kiindulási alap volt. Azért fűszereztem, elég fűszeres is lett. De hát olasz kaja lenne vagy mi...
Beleteszem a fűszereket: fokhagyma, petrezselyem, oregánó, feketebors, só - minden ízlés szerint.
Felforraltam, majd beleöntöttem a tésztát. Jó hígnak kell lennie a paradicsomszósznak, különben nem fő meg benne a tészta rendesen.
Folyamatosan kevergetjük, mert könnyen leég az alja. Vagy ha nem is ég le, de kesernyés íze lesz tőle az ételnek. Szóval tessék vigyázni.
Ha megfőtt a tészta, sajtot reszelünk a tetejére.

Finom, de elég fűszeres étel.

Tesómnak ízlett, bár ő tészta-párti, minden formában és minden mennyiségben megeszi. Ebből sem maradt semennyi.

Nincsenek megjegyzések: