2008. augusztus 14., csütörtök

Gyors mikrós süti

Olthatatlan vágyat éreztem egy kis süti után, mindezt este kilenckor. Jó, tudom, ilyenkor általában már nem eszünk, de muszáj volt. Mindenki ismeri ezt az érzést, na.
Aztán eszembe jutott, hogy múltkor láttam egy gyors sütit, amit mikróban kell megsütni. Na, ez volt a megfelelő alkalom.




Hozzávalók:
4 ek. liszt
1 kk. sütőpor
4 ek. cukor
1,5 ek. kakaópor
1 tojás
3 ek. olaj
3 ek. tej

Mindent összekevertem egy 3 dl-es bögrében, tetszés szerinti sorrendben. Egy papírtörlőt tettem alá, biztos ami biztos.
Ezután 4 perc a mikróban, 800 watton, és kész is.
Vaníliafagyit tettem mellé, de tényleg, ki mivel szereti, azzal egye.
Jó, persze, ne várjunk csodát, de extra gyors és olthatatlan édesség utáni vágy csillapítására tökéletes. Azért egy próbát megér :)

Nincsenek megjegyzések: