2008. július 17., csütörtök

Üveggolyók

Már elsőre egy József Attila vers egyik sora ugrott be: "A távolságot, mint üveggolyót, megkapod".
Ez a vers gyerekkoromhoz kapcsolódik, a Nagymamám olvasta fel nekünk sokszor, pedig egyik unokája sem Balázs :) Mindig is nagyon szerettem, talán ez volt az első vers, amit tudtam kívülről.


Lássuk, mi ugrik be :)

A - alvás (de rámférne)
Á - álmok, mert azok kellenek
B - Bátor, a kutyám :) és Barátok forever
C - citrom
CS - cseresznye, de az már nincs :(
D - dinnye
E - oppá, a nevem
É - Édes :)
F - filmek (hát igen, a munka miatt)
G - Görögország - a nyaralással szoros összefüggésben
H - hó és hógolyó és hóember, és Harkány (mikor megyünk megint?)
I - igen
Í - ítélkezési szünet - ez miatt nem vagyok most gyakorlaton
J - juhéé mert jókedvem van
K - kaktusz, jaj meg is locsolom őket mindjárt
L - lefekvés - asszem a gondolataim az ágyhoz húznak
M - Márai - épp tőle olvasok és a Mamma mia (most láttam a moziban)
N - nemjuteszembesemmi
NY - nyár és nyaralás és nektarin (csak mert itt vigyorog előttem egy éppen)
O - olvasás
Ö - az Ötök
P - piciautó - a régi autónk neve :)
Q - quantumfizika (na ez honnan jött???)
R - Rudi, a plüssrénszarvasom
S - strand, séta (lévén kutyám, gyakran szoktam sétálni vele)
SZ - szőke vagyok, és ezt egyesek fel is emlegetik nekem :)
T - társas :)
TY - ?
U - utazás, remélem majd fogok sokat
Ü - üveggolyó - csak a játék miatt
V - vágyak, amik vannak és vihar, mert az lesz ma
W - ?
X - xilofon
Y - youtube
Z - zebratorta - hú de rég ki szeretném próbálni
ZS - zsemle, újabban ezt eszem

Köszönöm szépen a kérdést Starfinak, engem jól elgondolkodtatott.
Továbbgurítanám őket Macinak, ha még nem tette volna más és Ízkaravánnak.

Nincsenek megjegyzések: