2009. január 24., szombat

Pizzás csiga

Nem is emlékszek, milyen családi ünnepen ettünk ilyen csigát, akkor gyűjtöttem be a receptet. Gyűjtöttem, az túlzás, fél perc alatt megsúgták a konyhában, egy "jaj, ez nagyon egyszerű"-hozzáfűzés társaságában. Na, aki kicsit is ismer, tudja, hogy nem sok mindent tudok a fejemben tartani, mármint ha ilyen dolgokról van szó. Ami fontos, azt nem felejtem el soha :)

Szóval ma reggel telefon, recept után érdeklődés, majd nekiláttam.


Pizzás csiga



Tészta:

60 dkg liszt

12 dkg margarin

2 tojássárgája

1 élesztő

1-2 dl tej, hogy összeálljon


A hozzávalókból tésztát gyúrtam, majd félretettem keleszteni.


A szószhoz megpucoltam két fej vöröshagymát és két gerezd fokhagymát. Ezt kevés olajon feltettem megpirítani. Mikor megpirult, belekanalaztam 6 evőkanál paradicsompürét, ztam, borsoztam, oregánót tettem bele, bazsalikomot. Mikor összerotyogott, egy löncshúskonzervet tettem még bele, amit előtte villával összenyomkodtam. Még egyszer összeforraltam, és már kész is.


A tésztát kábé egy óra kelesztés után kinyújtottam, a szószt rákentem, feltekertem és úgy centi vastag karikákra szeltem. A tetejét reszelt sajttal szórtam meg.


150 fokon, kábé 20 percig sütöttem, de magasabb hőfokon biztos hamarabb készen van.


Ps.: Apa egy kósza kérdése: mikor sütünk pizzás muffint? Szóval, megvan a következő ötlet a témában :) Recept hamarosan...

2 megjegyzés:

starfi írta...

látom, végezni tetszett a vizsgákkal:D

a mázlista:P :))))

Enikő írta...

Nyugi, már Neked sincs sok hátra :) Kitartás!!! Majd gondolok Rád :)