2009. január 24., szombat

Kekszes muffin

Azt hiszem eltelt némi idő, mióta beígértem azt a bizonyos másikat. De most itt van.

Boldogan jelentem, befejeztem az erre a félévre való vizsgázást. Na jó, nem teljes az öröm, mert mivel nincs több időpont, nem tudok vizsgázni, pedig lenne még miből. Nade mindegy, majd bepótolom.


Most legalább van időm sütögetni-főzőcskézni.


Na lássuk azt a múltkori sütit, azután jönnek az újak.


Kekszes muffin


2 ¼ bögre liszt

1 cs. sütőpor

½ tk. só

1 2/3 bögre cukor (1 bögre elég, így baromi édes lett)

1 bögre tej

12 dkg margarin

1 cs. vaníliáscukor

2 tojás

1 bögre csokis keksz, apró darabokra összetörve


A sütőt 180 fokra előmelegítettem, majd a muffintepsit kibéleltem színes muffinpapírokkal.


Egy tálban összekevertem a tojásokat, a vajat, a cukrot, a vaníliáscukrot, a sót, a tejet, majd némi kevergetés után belekanalaztam a lisztet és a sütőport is. A kekszet darabokra törtem, majd fakanállal belekevertem a tésztába.


Belekanalaztam a papírkákba, majd betoltam a sütőbe.


Még előtte főztem egy adag csokipudingot, porból, a zacskón szereplő utasításoknak megfelelően. :) ezt, mikor a tészta már félig megsült (esetembe 10 perc után), tortadíszítővel a tésztába „injekcióztam”. Ezt persze nem írta a recept, de én lelkes voltam :)

Másféle töltött muffin tőlem itt.


Összesen 20 perc alatt sült meg.


A tetejére olvasztottam két tábla tortabevonót. És abba mártogattam a muffinokat.


Forrás: A sütés bibliája

Nincsenek megjegyzések: