2008. június 7., szombat

Extra csokis süti

Összejöttünk csajok névnapot ünnepelni. Barátnőm az ünnepelt, és bár régen volt az ünnep, mi most tartottuk meg. Tőlem akkor ígéretet kapott csupán: sütök neki valami extracsokisat. Nos, az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó. :))

Hozzávalók:

1 bögre liszt
1 tk. sütőpor
1 bögre cukor
¼ bögre cukrozatlan kakaópor
pici só
½ bögre tej
5 dkg vaj
10 dkg csokoládé, lereszelve (a névnapos reszelgetett)


Egy tálba öntöttem a vajat, a cukrot, a tejet, majd robotgéppel összekevertem. Aztán beleöntöttem a sütőport, a lisztet, a kakaóport, pici sót, és még egy percet kevertem a géppel. A csokireszeléket már fakanállal kevertem bele.

Kivajazott-kilisztezett tortaformába öntöttem, majd 180 fokon 25-30 percig sütöttük.

Mikor kisült, még melegen szeletekre vágtam, majd csokiöntettel leöntöttem és csokireszelékkel megszórtam.

Figyelem, irtó csokis, annyi endorfint szabadít fel, hogy csak na! Tessék vigyázni vele!
Hozzátenném, hogy csakis legális hozzátevőkből készült, semmivel nem bolondítottam a sütit :)))

Nekem még este is azt mondták, még a szokásosnál is lököttebb vagyok, ami higgyjétek el, az én esetemben nagy szó... :)))

Nincsenek megjegyzések: