2009. június 6., szombat

Epres kerítéstorta

Na, jó sokáig nem írtam, mert nem volt ötletem sütni, főzni, mondhatni válság volt. Meg ugye ki vagyok rekesztve a konyhából, Anya magáénak nyilvánította, és engem kifúrt :) Na nem panasz, nem rossz dolog, ha főznek az emberre...

Most a tesóm kedvéért "sütöttem", névnapos a Drága :)

Epres kerítéstorta (az elnevezés tőlem van, a kinézet miatt :) )

hozzávalók:

30 dkg babapiskóta
4 dl habtejszín + vaniliáscukor
1 dl cukros tej
75 dkg eper

Először a tortaformát "kibéleltem" (körberaktam, kinek mi tetszik) babapiskótával. Az alját is természetesen, és a torta alját meglocsoltam kevéske tejjel. Nem kell 1 dl a dologhoz, meglátjátok.

A tejszínt felvertem a vaniliáscukorral, és némi szörppel színeztem, hogy kellemes rózsaszín legyen (ez a képen ne látszik sajnos).

Végül az összeállítás: a babapiskóta tetejét kiraktam eperrel, rákentem a tejszínhabot, és végül a tetejét is kiraktam eperrel.

Nagyon egyszerű, könnyű desszert, és nálunk sikert aratott, pedig a család édesszájú.



A kép miatt elnézést, nincs se képszerkesztő programom, és a fények sem voltak jók, szóval olyan, amilyen. Ja, és a maradékot sikerült csak lekapnom :))

Nincsenek megjegyzések: