2008. december 15., hétfő

Bailey*s

Kedves barátnőm kéri tőlem ezt a receptet jó ideje, szerintem tavaly karácsony óta, épp itt az ideje, hogy megkapja :)


Hozzávalók:


1 l tartós tej

0,5 l tejszín


4 dl alkohol (whiskey vagy más alkohol)


50 dkg cukor

2 cs. főzés nélküli pudingpor, egy mogyorós és egy csokis

1 cs. mogyorós capuccino-por


A tejet és a tejszínt felforraltam, majd hűtöttem egy picit, hogy langyos maradjon. Egy jó nagy tálba öntöttem. Mehet bele a cukor, a még langyos tejbe, így könnyebben felolvad.

A pudingporokat és a capuccino-port egy másik tálban, kevés tejjel csomómentesre kevertem, majd beleöntöttem a nagy tálba. Végül ment bele a whiskey-t. Édesapa a 8 éves skót whiskey-ét áldozta fel a kedvemért :) KÖSZIAPA

Üvegekbe töltöttem, két műanyagüvegbe, hogy maradjon hely a tetején, mert rendszeresen rázogatni kell. Bár ha jól csináltuk, akkor feloldódott benne minden, de azért a sűrűje mindig leül az aljára. Majd irány a hűtő, hogy kihűljön. Fogyasztás előtt felrázandó.


Tavaly két héttel karácsony előtt csináltuk, és hát ööö... Nem tartott ki karácsonyig :)))


A recept egy ismerősömtől van.

Nincsenek megjegyzések: